Samen ertegenaan!


En ja, we gaan er SAMEN tegenaan! 

Al sinds ik zo’n 20 jaar geleden met politiek begon was ze mijn kritisch klankbord, zette ze me aan het denken, was ze mijn steun... En op 14 oktober versterkt ze nu ook de lijst van de sp.a in Torhout! Ik kijk er dus al naar uit om de komende maanden samen met haar campagne te voeren. 
Je vindt Iftara terug bij de lijstduwers op plaats 23. 


Iftara is afkomstig uit Torhout en was, toen ik haar leerde kennen tijdens haar
studies in Gent, al geëngageerd bij de studentenvereniging STER (tegen racisme en discriminatie). 
Later stelde zij zich ook kandidaat als studentenafgevaardigde in de Sociale Raad, ze kreeg het hoogste aantal voorkeursstemmen en werd voorzitter. Twee jaar lang gaf zij het sociaal beleid van de Universiteit Gent mee richting. 

Na haar studies Rechten ging ze, in tegenstelling tot mezelf, wel naar de balie. Doorheen de vele dossiers, ook pro deo, die ze behandelt, kent ze de problemen waar mensen mee kampen heel goed. Voor we naar Torhout verhuisden was ze ook actief in de Oxfam Wereldwinkel en ze is nog steeds actief in een sociaal-artistieke organisatie. 

En nu versterkt ze dus de lijst sp.a Torhout. Om zo haar steentje bij te dragen aan een sterk resultaat voor die lijst. Opdat we het beleid in Torhout een serieuze duw in de sociale richting zouden kunnen geven!